середа, 18 листопада 2015 р.

Умови ІІ етапу конкурсу "Учитель року - 2016"

Додаток 1
до листа КЗ «КОІППО
імені Василя Сухомлинського»
від 18.11.2015669/01-11

Умови та Порядок  ПРОВЕДЕННЯ
ІІ (обласного) туру
ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2016»
Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2016» (далі – Конкурс) проводиться на виконання Указу Президента України від 29.06.1995 року № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», наказу Міністерства освіти і науки України від 24.09.2015 року № 969 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016», відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.08.1995 року № 638, листа Міністерства освіти і науки України від 11.11.2015 року № 1/9-540 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2016» у таких номінаціях: «Англійська мова», «Захист Вітчизни», «Історія», «Математика».


Продовження додатка 1
Другий (обласний) тур проводиться на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» та загальноосвітніх навчальних закладів міста Кіровограда у два етапи:
Критерії оцінювання
Показники
Актуальність
Наявність повідомлень з актуальних проблем системи освіти, педагогіки
Наявність інформації про сучасні освітні нововведення
Рейтинг (кількість відвідувань)
Змістовність
Стиль й грамотність повідомлень
Оригінальність повідомлень
Технологічність
Дизайн
Мультимедійність (комбінування різних форм представлення інформації: текст, відео, звукова тощо)
Соціальність
Культура мережевого спілкування (дотримання мережевого етикету в змісті повідомлень і відповідей на запитання)

Продовження додатка 1
Підтримання зворотного зв’язку (відповіді на запитання, зауваження, пропозиції інших користувачів)
Позитивні оцінки контенту іншими користувачами
Значимість
Навчальна, наукова, методична цінність повідомлень для учасників навчального процесу (учнів, батьків, учителів)
Наявність власних інноваційних розробок учителя
Частота розміщення/оновлення матеріалів (за датою розміщення) 

Продовження додатка 1
Для участі в очному етапі ІІ (обласного) туру Конкурсу у кожній номінації визначається 5 конкурсантів, які відповідно до рейтингового листа відбіркового етапу набрали найбільшу кількість балів.
Критерії оцінювання
Показники
Фахова
компетентність
Ґрунтовні педагогічні та дидактичні знання
Науковість викладення навчального матеріалу
Доступність викладення навчального матеріалу
Використання інноваційних педагогічних технологій (інформаційно-комунікаційних тощо)
Застосування власних інноваційних розробок
Методична компетентність

Продовження додатка 1
Вільне володіння навчальним матеріалом
Активізація пізнавального інтересу учнів
Організація самостійної діяльності учнів на уроці
Об’єктивне оцінювання навчальних досягнень
Досягнення мети й завдань уроку
Психолого-педагогічна компетентність
Управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів
Використання психологічних навичок і прийомів
Індивідуальний підхід до учнів
Вміння розподіляти увагу (свою й учнів)
Розуміння емоційного стану учнів
Особистісні якості
Висока культура мовлення і комунікабельність
Емпатійність та доброзичливість
Рефлексивність
Креативність
Ерудиція

Продовження додатка 1
Логіка та послідовність виконання проекту.Додаток 2
№ з/п
Назва документа
Виконавець
Формат документу
1.
Особиста заява на ім’я голови обласного оргкомітету про участь у обласному турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016» (написана власноруч)
Конкурсант
Паперовий
2.
Висновок міського (районного) методичного об’єднання про педагогічну та методичну діяльність конкурсанта, обсяг – до 2 сторінок (підписаний керівником (районного, міського) об’єднання, та начальником відділу, управління освіти районної державної адміністрації, міської ради)
Керівник (районного, міського) об’єднання, начальник відділу, управління освіти районної державної адміністрації, міської ради
Паперовий
3.
Анкета учасника ІІ (обласного) туру  всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016»
Конкурсант
Паперовий
4.
Інформаційна картка учасника ІІ (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016»
Конкурсант
Електронний
5.
Портретне фото
Конкурсант
Електронний

Продовження додатка 2
Керівник міського (районного) методичного
1. 
Прізвище, ім’я, по батькові

2. 
Дата народження

3. 
Домашня адреса з поштовим індексом

4. 
Мобільний телефон

5. 
Електронна пошта

6. 
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

7. 
Стаж роботи:                                      загальний

педагогічний

8. 
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса

9. 
Посада

10.  
Кваліфікаційна категорія

11.  
Звання

12.  
Класи, в яких викладаєте

13.  
Посилання на власний Інтернет-ресурс

14.  
Педагогічне кредо

15.  
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)

16.  
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)

1. 
Прізвище, ім’я, по батькові

2. 
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

3. 
Педагогічний стаж роботи

4. 
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)

Продовження додатка 2
5.      
Посада

6.      
Кваліфікаційна категорія

7.      
Звання

8.      
Класи, в яких викладаєте

9.      
Посилання на власний Інтернет-ресурс

10.  
Педагогічне кредо

11.  
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)

12.  
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)

Додаток 3
№ з/п
Тема заходу
Форма проведення
Дата проведення і час
Категорія
учасників
Відповідальний
1.
Умови та порядок проведення обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016»
Он-лайн семінар
24.11
2015 р.
15.00-16.00
Методисти РМК (ММЦ), учасники І (районного, міського) туру Конкурсу
Голодюк Л.С.,
Литвиненко О.В.
2.
Інтернет-ресурс учителя: форма презентації та популяризації педагогічного досвіду
Он-лайн семінар
25.11
2015 р.
15.00-16.00
Учасники І (районного, міського) туру Конкурсу
Голодюк Л.С.,
Литвиненко О.В.
3.
Підготовка та реалізація навчального проекту
Офф-лайн семінар
26.11
2015 р.

Учасники І (районного, міського) туру Конкурсу
Голодюк Л.С.,
Литвиненко О.В.
4.
Майстер-клас: особливості проведення
Офф-лайн семінар
27.11
2015 р.
Учасники І (районного, міського) туру Конкурсу
Голодюк Л.С.,
Литвиненко О.В.
5.
Урок історії. Самоаналіз уроку
Он-лайн семінар
30.11
2015 року
15.00-16.00
Учасники І (районного, міського) туру Конкурсу
Кравченко Ю.В.,
Литвиненко О.В.
6.
Урок англійської мови. Самоаналіз уроку
Он-лайн семінар
01.12
2015 року
15.00-16.00
Учасники І (районного, міського) туру Конкурсу
Коса І.Т.,
Литвиненко О.В.
7.
Урок математики. Самоаналіз уроку
Он-лайн семінар
02.12
2015 року
15.00-16.00
Учасники І (районного, міського) туру Конкурсу
Ткаченко Л.А.,
Литвиненко О.В.
8.
Урок з предмета «Захист Вітчизни». Самоаналіз уроку
Он-лайн семінар
03.12
2015 р.
15.00-16.00
Учасники І (районного, міського) туру Конкурсу
Коробов М.Г.,
Литвиненко О.В.
9.
Тренінг «Інноваційні технології у діяльності педагога»
Семінар
08.02-12.02.
2015 р.
8.30-14.40
Переможці ІІ (обласного) туру Конкурсу
Голодюк Л.С.,
Кравченко Ю.В.,
Коса І.Т.,
Коробов М.Г.,
Ткаченко Л.А.

У ІІ (обласному) турі Конкурсу беруть участь переможці І (районного, міського) туру та вчителі закладів освіти обласного підпорядкування – громадяни України, педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів за основним місцем роботи.
Матеріали переможця І (районного, міського) туру в кожній із номінацій надсилаються у паперовому вигляді відділами, управліннями освіти районних державних адміністрацій, міських рад (матеріали учителів закладів обласного підпорядкування – адміністрацією закладу) на адресу комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» до 21 грудня 2015 року для участі у ІІ (обласному) турі Конкурсу.
Примітка. До матеріалів переможця І (районного, міського) туру входять:
1. Особиста заява на ім’я голови оргкомітету ІІ (обласного) туру про участь у Конкурсі (написана власноруч).
2. Висновок міського (районного) методичного об’єднання про педагогічну та методичну діяльність конкурсанта (обсяг – до 2 сторінок), підписана керівником методичного об’єднання та начальником відділу, управління освіти районної державної адміністрації, міської ради.
3. Анкета учасника Конкурсу (з особистим підписом) встановленого зразка.
4. На електронну адресу комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» koippo@ukr.net: інформаційну картку учасника Конкурсу; портретне фото, з текстом у полі «Тема» – на конкурс «Учитель року».
Зразки зазначених документів розміщені у додатку 2 цього документа.
відбірковий – 23 грудня 2015 року;
очний – 20-21 січня 2016 року.

Конкурсні випробування ІІ (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016»
Відбірковий етап
Цей етап проводиться 23 грудня 2015 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» в очній формі.
У рамках етапу проводяться та оцінюються такі випробування:
-       Інтернет-ресурс учителя;
-       тестування з фахової майстерності (передбачає питання з фаху, психології, педагогіки та ускладнене завдання відповідно до навчального предмета);
-       майстер-клас.

Конкурсне випробування «Інтернет-ресурс учителя»
(оцінюється фаховим журі заочно)
Учасники Конкурсу (переможці І туру та учителі закладів освіти обласного підпорядкування) з 14 по 21 грудня 2015 року реєструються на сайті комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» – www.koippo.kr.ua, вказавши адресу власного авторського Інтернет-ресурсу.
22-23 грудня 2015 року фахове журі оцінює Інтернет-ресурс конкурсантів.

Орієнтовні критерії оцінювання Інтернет-ресурсу
Критерії оцінювання конкурсного випробування «Інтернет-ресурс учителя»

Конкурсне випробування «Фахова майстерність»
(оцінюється фаховим журі очно)
Запитання у тестовій формі охоплюватимуть відомості з навчальної дисципліни, теорії і методики навчання, психології, педагогіки. Зміст, критерії оцінювання, тривалість виконання та режим (електронний, друкований) конкурсного випробування визначає фахове журі у кожній номінації.
Тривалість конкурсного випробування – від 30 хвилин до 1 години.

Конкурсне випробування «Майстер-клас»
(оцінюється фаховим журі очно)
У процесі проведення майстер-класу конкурсанти через організацію суб’єкт-суб’єктної взаємодії ознайомлюють присутніх з власним педагогічним досвідом, адаптованими технологіями навчання та авторськими напрацюваннями через призму методичної проблеми.
Тривалість конкурсного випробування – від 15 до 20 хвилин на одного конкурсанта.
Критерії оцінювання майстер-класу
1. Актуальність теми й змісту.
2. Оригінальність проведення майстер-класу (форма, методи, технічні засоби).
3. Методична доцільність і цінність (можливість набуття учасниками нового методичного досвіду).
4. Успішне застосування у ході майстер-класу власних інноваційних освітніх розробок.
5. Застосування методів активізації аудиторії, інтерактивних методів.
6. Доцільне та різноманітне застосування мультимедійних засобів.
7. Професійне спілкування (комунікація, взаємодія, взаєморозуміння) з аудиторією.
8. Ерудованість.
9. Педагогічний такт.
10. Дотримання часового регламенту.

25 грудня 2015 року на сайті комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського» будуть розміщені результати відбіркового етапу ІІ (обласного) туру Конкурсу.

Очний етап
Вказаний етап проводиться 20-21 січня 2016 року на базі загальноосвітніх навчальних закладах міста Кіровограда в очній формі.
Бали, набрані учасниками на відбірковому етапі Конкурсу, анулюються.
У рамках етапу проводяться та оцінюються такі випробування:
-       Самопрезентація;
-       Володіння ІКТ;
-       Урок;
-       Навчальний проект.

Конкурсне випробування «Самопрезентація»
(не оцінюється фаховим журі)
Самопредставлення учасником, у якому конкурсант у довільній формі представляє власний досвід роботи. Дане конкурсне випробування має на меті сформувати враження та ознайомити з унікальністю особистості вчителя, визначити лідерські якості та креативність конкурсанта.
Тривалість конкурсного випробування – до 10 хвилин на одного конкурсанта.

Конкурсне випробування «Володіння ІКТ»
(оцінюється фаховим журі очно)
Володіння ІКТ (тривалість – 10 хв., передбачає розміщення інформації про перебіг конкурсу на власному Інтернет-ресурсі конкурсанта)

Критерії оцінювання рівня володіння ІКТ
1. Чітке виконання поставленого завдання.
2. Дотримання часового регламенту.

Конкурсне випробування «Урок»
Урок проводиться на базі одного із загальноосвітніх навчальних закладів міста Кіровограда, запропонованому організаторами Конкурсу. Теми конкурсних уроків обираються з усієї чинної навчальної програми шляхом відкритого жеребкування або готуються головою журі відповідно до програми та розподіляються шляхом відкритого жеребкування. Урок має бути ілюстрацією досвіду роботи вчителя, його творчого підходу до розкриття методичної проблеми та здатності продукувати нові.

Критерії оцінювання конкурсного випробування «Урок»

Конкурсне випробування «Навчальний проект»
Завданням конкурсного випробування є підготовка та реалізація навчального проекту. Захист навчального проекту (тривалість – до 30 хв., теми навчальних проектів готуються головою журі з проблемних питань навчального предмета, розподіляються шляхом відкритого жеребкування, захист проекту здійснюється за участю конкурсантів).
Навчальний проект відрізняє від інших видів проектів чітко спроектований із самого початку результат діяльності учасників проекту. Цей результат обов’язково має бути орієнтований на засвоєння учнями знань, формування і розвиток умінь, навичок, адаптацію в соціумі, враховуючи запити самих учасників проекту.
Такий проект вимагає добре продуманої структури, сценарію всієї діяльності його учасників з визначенням функцій кожного з них, чітких висновків і участі кожного в оформленні кінцевого продукту. Тут особливо важлива організація координаційної роботи в плані поетапних обговорень, коректування спільних і індивідуальних зусиль, у презентації одержаних результатів і можливих способів їх упровадження в практику, здійснення систематичної зовнішньої оцінки проекту.
Тема навчального проекту обирається конкурсантом в он-лайн режимі за день до початку очного етапу. Інструкція щодо проведення жеребкування буде надана окремим листом.

Критерії оцінювання випробування «Навчальний проект»
1. Відповідність між тематикою і проблемою, цілями, завданнями проекту.
2. Практична, теоретична, пізнавальна значущість передбачуваних результатів.
3. Організація самостійної дослідницької діяльності учнів.
4. Використання дослідницьких та пошукових методів.
5. Створення атмосфери успіху, підтримка позитивного емоційного настрою.
6. Методи та форми оцінювання.
7. Структурна цілісність проекту.
8. Змістовність, науковість проекту.
9.
10. Оформлення та дизайн проекту.

Оцінювання завдань на кожному етапі ІІ (обласного) туру Конкурсу здійснюється відповідно до орієнтовних критеріїв, що встановлені оргкомітетом Конкурсу. Члени фахових журі на кожному етапі ІІ (обласного) туру Конкурсу оцінюють роботу конкурсантів за визначеною бальною системою з урахуванням специфіки навчального предмета. Бали, набрані на відбірковому етапі Конкурсу, анулюються.
Рейтингові листи відбіркового та очного етапів підписуються головою, секретарем та всіма присутніми членами фахового журі Конкурсу.
Результати відбіркового та очного етапу ІІ (обласного) туру Конкурсу у відповідній номінації оформляються протоколами з додатком, який містить зведену відомість кожного конкурсного випробування, що підписують голова та секретар фахового журі.
За загальною кількістю балів конкурсних випробувань очного етапу членами фахового журі у кожній номінації визначається переможець та              4 лауреати.
У випадку однакової кількості балів перевага надається тому учаснику, який має вищий бал за конкурсне випробування «Урок».
Підсумок відбіркового та очного етапів ІІ (обласного) туру Конкурсу є колегіальним рішенням фахових журі і перегляду не підлягає. У разі виникнення конфліктних та суперечливих питань щодо результатів оцінювання конкурсних випробувань роз’яснення учасникам надає голова журі.
Оголошення переможців та лауреатів Конкурсу проводиться урочисто, за участю педагогічної громадськості та висвітлюється в засобах масової інформації.

до листа КЗ «КОІППО
імені Василя Сухомлинського»
від 18.11.2015669/01-11

Перелік та Зразки матеріалів
переможця першого (районного, міського) туру

Перелік матеріалів

Зразки матеріалів
Висновок міського (районного) методичного об’єднання про педагогічну та методичну діяльність учасника Конкурсу

(бланк організації)
.
Висновок
міського (районного) методичного об’єднання про педагогічну та методичну діяльність
____________________________________________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові учасника Конкурсу)
____________________________________________________________
(посада і місце роботи учасника Конкурсу)

Текст, у якому має бути відображена педагогічна та методична діяльність учителя, результативність його професійної діяльності та самоосвіти.

об’єднання вчителів                                                           підпис                                    ініціали, прізвище
Начальник відділу,
управління освіти районної
державної адміністрації,
міської ради                                                              підпис                                    ініціали, прізвище
М.П.

Анкета учасника Конкурсу, засвідчена  особистим підписом
АНКЕТА
учасника ІІ (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»


Даю згоду на внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням

«____» _________  20__ р.                                             _______________ /____________

Інформаційна картка
учасника ІІ (обласного) туру  всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»




до листа КЗ «КОІППО
імені Василя Сухомлинського»
від 18.11.2015669/01-11

Науково-методичний супровід організації та проведення
ІІ (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016»

Примітка. Умови щодо участі в он-лайн заходах розміщені на блозі «Конкурс "Учитель року - 2016" у Кіровоградській області» за адресою: http://konkurs2016.blogspot.com/

Немає коментарів:

Дописати коментар