УМОВИ ТА ПОРЯДОК
проведення першого (районного) туру
всеукраїнського конкурсу
«Учитель року - 2016»
Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2016» (далі
– Конкурс) проводиться на виконання Указу Президента України від 29.06.1995
року № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідно до
Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою
Кабінету Міністрів України від 11.08.1995 року № 638, рішення колегії
Міністерства освіти і науки України (протокол № 4/2-19 від 26.06.2014
року), наказу Міністерства освіти і науки України від 24.09.2015 року №969 «Про
проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2016», листа Міністерства
освіти і науки України від 11.11.2015 року №1/9-540 «Про всеукраїнський конкурс
«Учитель року-2016»»,наказу наказу департаменту освіти і науки від 16.11.2015
року № 407 «Про проведення І (районного, міського), ІІ (обласного) турів
всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2016» та листа комунального закладу
«Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені
Василя Сухомлинського» від 18.11.2015 року №669/01-11 «Про умови та порядок
проведення другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель
року-2016» у таких номінаціях: «Англійська мова», «Математика», «Історія»,
«Захист Вітчизни».
У першому (районному) турі Конкурсу беруть участь громадяни України,
педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів за основним місцем
роботи.
Оцінювання завдань на
кожному етапі першого (районного) туру
Конкурсу здійснюється відповідно до орієнтовних критеріїв, що встановлені
оргкомітетом Конкурсу. Члени фахових журі першого
(районного) туру Конкурсу оцінюють роботу конкурсантів за визначеною
бальною системою з урахуванням специфіки навчального предмета.
За загальною
кількістю балів конкурсних випробувань першого (районного) туру членами журі
визначається переможець Конкурсу у кожній номінації. У випадку однакової
кількості балів перевага надається тому учаснику, який має вищий бал за
проведений урок.
Підсумок першого (районного) туру Конкурсу є колегіальним
рішенням фахових журі, тому перегляду не підлягає. У разі виникнення
конфліктних та суперечливих питань щодо результатів оцінювання конкурсних
змагань роз’яснення учасникам надає голова журі.
До матеріалів учасника
першого (районного) туру входять:
- особиста
заява на ім’я голови районного оргкомітету про участь у Конкурсі (написана
власноруч);
- висновок
шкільного (міжшкільного) методичного об’єднання про педагогічну та методичну
діяльність конкурсанта (обсяг – до 2 сторінок), підписаний керівником
методичного об’єднання та директором ЗНЗ;
- анкета учасника
Конкурсу встановленого зразка, засвідчена
особистим підписом;
- інформаційна
картка учасника Конкурсу, портретне фото.
РАЙОННИЙ ТУР
всеукраїнського конкурсу «Учитель року -
2016»
проводиться 09 грудня
2015 року на базі Петрівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня
школа ІІ-ІІІ ступенів – гімназія»
У рамках Конкурсу проводяться та
оцінюються такі випробування:
Конкурсне випробування «Інтернет-ресурс»
(оцінюється фаховим журі заочно)
Учасники Конкурсу з 01 по 05 грудня 2015
року реєструються та заповнюють анкету на сторінці сайту РМК http://petrove-petr-rmk.edukit.kr.ua/konkursi/uchitelj_roku/uchitelj_roku-2016/,
«Конкурс «Учитель року - 2016», вказавши адресу власного Інтернет-ресурсу.
07-08 грудня 2015 року фахове журі оцінює Інтернет-ресурс
конкурсантів.
Критеріїоцінювання
|
Показники
|
Актуальність
|
Наявність повідомлень з актуальних проблем системи освіти,
педагогіки
|
Наявність інформації про сучасні освітні нововведення
|
|
Рейтинг (кількість відвідувань)
|
|
Змістовність
|
Стиль й грамотність повідомлень
|
Оригінальність повідомлень
|
|
Технологічність
|
Дизайн
|
Мультимедійність (комбінуваннярізних форм представлення інформації: текст, відео, звукова тощо)
|
|
Соціальність
|
Культура мережевого спілкування (дотримання мережевого
етикету в змісті повідомлень і
відповідей на запитання)
|
Підтримання зворотного зв’язку (відповіді на запитання,
зауваження, пропозиції інших користувачів)
|
|
Позитивні оцінки
контенту іншими користувачами
|
|
Значимість
|
Навчальна, наукова, методична цінність повідомлень для учасників навчального процесу (учнів, батьків, учителів)
|
Наявність власних інноваційних розробок учителя
|
|
Частота розміщення/оновлення матеріалів (за датою розміщення)
|
Конкурсне випробування «Фахова
майстерність»
(оцінюється фаховим журі очно)
Запитання у тестовій формі охоплюватимуть
відомості з навчальної дисципліни, теорії і методики навчання, психології,
педагогіки. Зміст, критерії оцінювання, тривалість виконання та режим
(електронний, друкований) конкурсного випробування визначає фахове журі у
кожній номінації. Тривалість конкурсного випробування до 30 хвилин
Конкурсне випробування «Майстер-клас»
(оцінюється фаховим журі очно)
У процесі проведення майстер-класу
конкурсанти через організацію суб’єкт-суб’єктної взаємодії ознайомлюють присутніх
з власним педагогічним досвідом, адаптованими технологіями навчання та
авторськими напрацюваннями через призму методичної проблеми.
Тривалість конкурсного випробування – від
20 до 30 хвилин на одного конкурсанта.
Критеріїоцінювання
|
Показники
|
Змістовність
|
Актуальність теми й змісту.
|
Оригінальність проведення майстер-класу (форма, методи, технічні засоби).
|
|
Методична доцільність і
цінність (можливість набуття учасниками нового методичного досвіду).
|
|
Технологічність
|
Успішне застосування у ході майстер-класу власних інноваційних освітніх
розробок.
|
Застосування методів активізації аудиторії, інтерактивних методів.
|
|
Доцільне та різноманітне застосування мультимедійних засобів.
|
|
Соціальність
|
Професійне спілкування (комунікація, взаємодія,
взаєморозуміння) з аудиторією.
|
Загальна культура, педагогічний
такт, ерудованість.
|
|
Організаційність
|
Дотримання часового регламенту.
|
Конкурсне випробування «Урок»
(оцінюється фаховим журі очно)
Урок проводиться на базі Петрівського
навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів –
гімназія». Тема уроку та клас визначаються напередодні жеребкуванням.
Урок має бути ілюстрацією досвіду роботи
вчителя, його творчого підходу щодо використання інноваційних технологій та
здатності продукувати нові.
Критеріїоцінювання
|
Показники
|
Фахова
компетентність
|
Ґрунтовні педагогічні та дидактичні знання
|
Науковість викладення навчальногоматеріалу
|
|
Доступність викладення навчальногоматеріалу
|
|
Використання інноваційних педагогічних технологій
(інформаційно-комунікаційнихтощо)
|
|
Застосування власних інноваційних розробок
|
|
Методична компетентність
|
Вільне володіння навчальним матеріалом
|
Активізація пізнавального інтересу учнів
|
|
Організація самостійної діяльності учнів на
уроці
|
|
Об’єктивне оцінювання навчальних досягнень
|
|
Досягнення мети й завдань уроку
|
|
Психолого-педагогічнакомпетентність
|
Управління навчально-пізнавальною діяльністюучнів
|
Використання психологічних навичок і прийомів
|
|
Індивідуальний підхід до учнів
|
|
Вміння розподіляти увагу (свою
й учнів)
|
|
Розуміння емоційного стану учнів
|
|
Особистісніякості
|
Висока культура мовлення і
комунікабельність
|
Емпатійність та доброзичливість
|
|
Рефлексивність
|
|
Креативність
|
|
Ерудиція
|
Конкурсне випробування «Самоаналіз уроку»
(оцінюється фаховим журі очно)
Самоаналіз уроку проводиться після
перегляду членами журі всіх конкурсних уроків. Конкурсант характеризує та
оцінює проведений урок щодо його ефективності і результативності в цілому та
окремих його етапів.
Члени журі мають право ставити запитання
для одержання додаткової інформації щодо уточнення окремих позицій діяльності
вчителя та учнів на уроці.
Тривалість конкурсного випробування – до
10 хвилин на одного конкурсанта.
Критерії оцінювання самоаналізу уроку, 10 балів
Критерії оцінювання
|
Показники
|
Здатність до аналізу своєї діяльності
|
Встановлення відповідності
змісту уроку із метою, завданнями та використаними технологіями. Аналіз
досягнутих результатів
|
Критичність мислення та глибина самоаналізу
|
Адекватність, повнота та
глибина самооцінки
|
Перелік та зразки матеріалів
учасника
першого (районного) туру всеукраїнського конкурсу
«Учитель року – 2016»
№ з/п
|
Назва документа
|
Виконавець
|
Формат документу
|
1.
|
Особиста заява на ім’я голови районного
оргкомітету про участь у районному турі всеукраїнського конкурсу «Учитель року
– 2016» (написана власноруч)
|
Конкурсант
|
Паперовий
|
2.
|
Висновок шкільного (міжшкільного) методичного об’єднання про педагогічну та
методичну діяльність конкурсанта, обсяг – до 2 сторінок (підписаний керівником шкільного (міжшкільного)
об’єднання та директором ЗНЗ
|
Керівник об’єднання, директор ЗНЗ
|
Паперовий
|
3.
|
Анкета учасника районного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року –
2016», засвідчена особистим підписом
|
Конкурсант
|
Паперовий
|
4
|
Інформаційна картка учасника районного туру всеукраїнського конкурсу
«Учитель року – 2016»
|
Конкурсант
|
Електронний
|
5
|
Портретне фото
|
Конкурсант
|
Електронний
|
ЗРАЗКИ
МАТЕРІАЛІВ
ВИСНОВОК
шкільного
(міжшкільного) методичного об’єднання про педагогічну та методичну діяльність
учасника Конкурсу
(бланк організації)
.
Висновок
шкільного
(міжшкільного) методичного об’єднання про педагогічну та методичну діяльність
____________________________________________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові учасника
Конкурсу)
____________________________________________________________
(посада і місце роботи учасника Конкурсу)
Текст, у якому має бути
відображена педагогічна та методична діяльність учителя, результативність його
професійної діяльності та самоосвіти.
Керівник шкільного
методичного
об’єднання вчителів підпис ініціали, прізвище
Директор ЗНЗ підпис ініціали, прізвище
М.П.
АНКЕТА
учасника І (районного) туру всеукраїнського конкурсу
«Учитель року - 2016»
(засвідчена особистим підписом)
1.
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
|
2.
|
Дата народження
|
|
3.
|
Домашня адреса з поштовим індексом
|
|
4.
|
Мобільний телефон
|
|
5.
|
Електронна пошта
|
|
6.
|
Які вищі навчальні заклади
закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
|
|
7.
|
Стаж роботи: загальний
|
|
педагогічний
|
|
|
8.
|
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно
до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
|
|
9.
|
Посада
|
|
10.
|
Кваліфікаційна категорія
|
|
11.
|
Звання
|
|
12.
|
Класи, в яких викладаєте
|
|
13.
|
Посилання на власний
Інтернет-ресурс
|
|
14.
|
Педагогічне кредо
|
|
|
||
15.
|
Інноваційні форми
роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї
сторінки)
|
|
|
||
16.
|
Автопортрет
учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе
обсягом до однієї сторінки)
|
|
|
Даю згоду на
внесення інформації до бази даних та публікацію матеріалів у періодичних та
інших освітянських виданнях з можливим редагуванням
Дата Підпис
«____» _________20__ р.
_______________
/____________
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
учасника І(районного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року -
2016»
1.
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
|
2.
|
Які вищі навчальні заклади
закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
|
|
3.
|
Педагогічний стаж роботи
|
|
4.
|
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно
до статуту)
|
|
5.
|
Посада
|
|
6.
|
Кваліфікаційна категорія
|
|
7.
|
Звання
|
|
8.
|
Класи, в яких викладаєте
|
|
9.
|
Посилання на власний
Інтернет-ресурс
|
|
10.
|
Педагогічне кредо
|
|
|
||
11.
|
Інноваційні форми
роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї
сторінки)
|
|
|
||
12.
|
Автопортрет
учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе
обсягом до однієї сторінки)
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар